Referat o zaopatrzeniu w japonii. Pomocy!

Wszystko co związane z "obecnymi czasami"...

Referat o zaopatrzeniu w japonii. Pomocy!

Postautor: evemir » 26 listopada 2011, 20:12 - sob

Witam wszystkich! To mój pierwszy post więc przedstawię się krótko przy okazji. Nazywam się Przemek, studiuję logistykę na Politechnice Częstochowskiej.
Szukam tutaj pomocy mając nadzieję, że część z was była w japonii i pracowała albo chociaż zna ją od strony handlowej. Potrzebuję informacji jak tam wygląda w skrócie proces zaopatrzenia sklepów. Kiedy (godzina, dni itp.) i jakim transportem (samochody, kolej, kurieszy) są dowożone towary, czy są jakieś regulacje, które zabraniają wjazdu określonym pojazdom do centrum miasta. Wszystko co wiecie w tym temacie byłoby bardzo pomocne. Piszę o Tokio ale każde informację będą pomocne, nawet z innych miast.
To jest fragment maila od prowadzącej zajęcia na temat moich dotychczasowych rzecyz zawartych w prezentacji: "Brakuje mi np. jakiejś głównej firmy, która zaopatruje
aglomerację w dobra materialne, typu - żywność, odzież itp. I skąd ogólnie
jest to transportowane - jaki wówczas dominuje rodzaj transportu, jak
wygląda rozładunek, czy są np. jakieś bramki lub specjalne rampy, które
"kierują" takim ruchem zaopatrzeniowym, które są zautomatyzowane i np.
skanują rejestrację samochodu dostawczego itp."
evemir
 
Posty: 1
Rejestracja: 26 listopada 2011, 20:03 - sob


Re: Referat o zaopatrzeniu w japonii. Pomocy!

Postautor: Norek » 01 grudnia 2011, 13:46 - czw

Po nitce do kłębka - w przypadku zaopatrzenia w żywność warto więc będzie pokręcić się wokół tematu targu Tsukiji, może znajdziesz informacje które zaprowadzą Cię dalej.

Słowem - znajdź punkt zaczepienia (wspomniane Tsukiji na przykład) i poszukaj informacji w sieci (w polskojęzycznych materiałach znajdziesz jedynie wstawki na tem temat), a tam może natrafisz na dalsze.

Tyle mogę w tym temacie doradzić.