Nauczyciel angielskiego w Japonii(sprawa trochę inna)

Wszystko co związane z "obecnymi czasami"...

Nauczyciel angielskiego w Japonii(sprawa trochę inna)

Postautor: Magicznyrobi » 04 listopada 2012, 12:13 - ndz

Witam wszystkich ! od jakiegoś czasu przeglądałem forum gdyż mogłem znaleść tutaj sporo ciekawych informacji! Obecnie studiuję filologię angielską oraz jestem w trakcie nauki japońskiego ( po studiach chciałbym zdawać JLPT kyu 3 lub 2 zobaczymy jak to pójdzie^^).Byłem w Japonii kilka razy oraz mam znajomych którzy tam wyjechali.Chcę tam wyjechać jako nauczyciel z doświadczeniem gdyż wiem że jest tam duże zapotrzebowanie na anglistów.Ostatnio pewna sprawa mnie jednak mocno zaniepokoiła a mianowicie znalazłem filmik na którym dziewczyna z Anglii mówi o tym aby nauczać języka angielskiego musze miec papier iż 12 lat nauki w szkole miałem po angielsku !W mojej głowie pojawiło się takie WTF?Zadzwoniłem do ambasady na co pani mi łaskawie odpowiedziała że procedurę wizową i tak załatwia pracodawca i takowych papierków nie muszę donosić( nic jej nie wiadomo).Pare stron zarówno po polsku jak i angielsku przeczytałem( piszą ze również jak najbardziej z takim doświadczeniem bez problemu raczej).Ostatecznie sam nie wiem jak to jest gdyż ostatecznie nie mam kogo się zapytać(dlatego ląduje tutaj).I tutaj moje pytanie- Czy mam szanse na zrealizowanie celów planu i marzenia czy mi wszędzie powiedzą że mimo pana wysokich kfalifikacjii nie możemy pana zatrudnić ponieważ wolimy Jankesów bez doświadczenia?Liczę na odpowiedz takich ludzi jak Konoyaro i Kurimon( chyba najbardziej zorientowani) dziękuje i pozdrawiam liczę na dobrą pomoc ! :) dodam iż chyba z certyfikatem i mając magistra z anglistyki chyba kfalifikuję się jako płynny użytkownik( a do tego będę miał specjalizację nauczycielską)
Magicznyrobi
 
Posty: 15
Rejestracja: 04 listopada 2012, 12:04 - ndz
Lokalizacja: Gdańsk


Re: Nauczyciel angielskiego w Japonii(sprawa trochę inna)